tisdag 4 januari 2011

Update

Jag sov gott i natt...aaaaah!

Jag tog sovmorgon visserligen :P men det var så skönt. jag var avslappnad såp jag låg skönt i sängen. Annars när jag är spänd så är det liksom inte skönt att ligga i sängen.

Jag antar att jag påverkar hunden med hur jag sover också för han sov som en klubbad säl. Undrar vem som påverkar vem egentligen? Om det är han som sover dåligt eller jag...det är nog jag eftersom jag känt mig så jagad i själen. Jag har kommit på vad det är som gör det eller en teori.

Jag har läst en del om gastric bypass och medicinupptag i kroppen efteråt. Tydligen tar man inte upp dom aktiva ämnena lika väl när man är opererad eftersom magsyran inte finns i samma utsträckning som innan samt att tarmsträckan är kortare.

Det kan ju vara så att jag inte får i mig samma doser som förut...måste finnas ngt sätt att kolla det. Man vill ju inte gå och höja bara för att.

Jag har fått bätter blodtryck sen operationen :D innan jag började med blodtrycksmedicinen var det 140/100 sen gick med medicin ner till typ 130/85 och nu är det 130/75...jag är så glad :D snart kan jag kanske sluta med dom helt!

Imorrn skall jag till jeanette och träna efter jobbet. Skall bli kul att se om jag orkar mer än sist. Köpte en yoga matta på apoteket idag..och en rockring hihi.
Jag var rockolga på dagis. Jag knäckte alla på rockring.
Jag försökte för ett par år sen och tappade den i golvet direkt..funkade inte alls. Men nu jävlar skall jag återerövra min rockrings-titel!
Det borde ju vara bra motion/muskelstärkande menar jag :D
Enda skillnaden är: att när jag var liten kostade en rockfakking ring 50kr..nu kostade den 299 spänn :(

Jag måste bara rekommendera en serie för er alla. Om ni inte sett den så koll apå svt play eller ladda ner. Den är cool! BBC såklart. Desperate Romantics. Tänker inte säga vad den handlar om annat än att det är sex drugs and rock n roll...fast på 1800-talet och ist för rockriff så är det tavlor och konstnärer. Den är skön!! :D

Happ...nu har jag inget mer att skriva.

Så puss på kameralinsen...luftpuss såklart...annars blir det flottigt.

1 kommentar:

Barbabitch sa...

Va skönt att du fått sovit!
Jag har börjat kolla på den serien......men föll inte alls!
Ska ge den en chans till......
Lycka till med träningen!
Puss på magsäcken!

 
Web Analytics