söndag 30 januari 2011

Filmen!

Filmen var asbra.

Om något greppar mig så till den milda grad att jag inte ens sneglar på min mobil så är det AWSOME. Det händer inte ofta nuförtiden kan jag säga.

Slutet var lite...lamt...men jag förlåter dom för dom lyckades bygga upp spänningen så jävla bra under filmen..jag har fortfarande nagelavtryck i handflatorna.

Äh jag kan ju inte kommentera mer utan att avslöja saker.
Sååeeeeh...se den så kan vi snacka sen ;)

Nu skall jag krypa till kojs i mitt numer (särstavar man det ordet?) lite renare rum ;P

Hallå...hörrö...ja du ;)

READ MY BLOG CLOSELY NOW ;) hör av dig! Sitt inte bara här och läs ;P mongoloid!
Life should be fun..fast det är det ju nu med iof..men funnier :P

Sova var det ja.

Jag har hittat en bra sida med alla serier som finns (!) och filmer. Bitterfucker goes hi-tech mofo :)...äsch jag kan inte sno kredden för sidan, det var fuckface som visade mig den :P

Skall ÄNTLIGEN få se Sons of Anarchy..som jag har längtat!

Fridens liljor mina vänner!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics