fredag 7 januari 2011

Vad har jag sagt om blattar...

...som tjaffsar om priser??

Hur tror ni jag reagerar när en 160cm lång Roger Morgan-wannabe står och JIDDRAR med mig i 30...ja ni läste rätt TRETTIO MINUTER om priset??

Han försökte få MIG (???) att skämmas över att jag inte ville ta 550 för behandlingar med värdet av 1550.

Jag ä så jävla pippad i hjärnan nu.
Jag måste gå hem för annars vet jag inte vad jag gör. Han knullade min hjärna. Han vägrade gå också. Han följde mig runt runt i salongen som ett kletigt plåster.

Jag försökte ta honom i hand för att signalera GÅ HÄRIFRÅN!!!!

Neejdå...han gick bakom mig som en jävla ankunge.

Jag kan inte ens ta djupa andetag för jag är så irriterad. Jag har mens...gå inte 3 cm bakom mig och säg snälla som ett jävla dagisbarn. Du kan få ont...MYCKET ONT!!!!

AAaarrrrrrrrrrrrrgghhhhhhhh.......

näe...jag kommer inte på några ord som räcker....

Träna...nu...

Inga kommentarer:

 
Web Analytics