fredag 14 januari 2011

Freeedag :)

Den här veckan har varit både aslång och jättekort. Konstigt! Hela onsdagen trodde jag det var tisdag. Jag är konstig :P

Den här helgen är jag ledig vilket skall bli jätteskönt.

Lägenheten skall få en sån jäkla genomgång att den knappt kommer veta vad den heter när jag är klar med den. Och ällarförrådet skall vi inte tala om. Mamma hjälpte ju mig att blåsa ur det förut men nu har jag tjoffat in saker där igen så det är dags att röjja. Jag har 2 uppsättningar däck som saknar bil :P ett gäng sommardäck från Mazdan och ett från Nissan. Mazda däcken HAR legat på blocket men ingen köpte dom och nu funderar jag på att åka och dumpa dom helt och hållet...allihopa. Tillsammans med min Golfs däck går traven upp till taket och det är jääävligt drygt att lyfta upp det översta däcket i högen kan jag lova. Jag höll på att storkna sist jag gjorde det för Golf-däcken är breda som as och tunga som fän och när traven börjar gunga mot en är man inte så kaxig kan jag lova.

Måste gräva fram smalkläderna nu :D och gå igenom vad som är okej och inte. Samma med MC-kläderna. Har många jackor och brallor som jag inte använt på år och dar. Så går det när man har en bästa vän med MC-butik :P man samlar på sig :P

Ege och lale är kvar till imorrn och det är mysigt. Igår badade vi henne :)
Hon har rakt hår när det är torrt men när man badar henne får hon stora afrokrullor...hehe jättesöt! Lilla chokladbebisen. Mamma var där och ville såklart pyssla och smörja in henne. Så jag hoppas att hennes barnbarns längtan är stillad ett tag framöver nu :P eller så fick det motsatt effekt :O hursomhelst så sken hon som en sol.

Jag tycker fortfarande att det är skönt att kroppen inte skriker efter egna ungar. Det skulle vara så jobbigt att gå och längta efter något så mycket.

Händer det i framtiden så visst..kul. Men det är inget jag tänker på mer än något annat. Det kan tilloch med vara så att jag tänker mer på hur jag skall kunna åka till Metaltown i sommar än på att jag måste skaffa barn :P
Den prioriteringen funkar för mig ;)

Ikväll skall jag och Jeanette träna och imorrn med. Den här veckan har inteblivit så bra eftersom hon inte mådde tip top. Men nu hoppas jag att vi kan fortsätta som förut för det var kanon!

Dra på trissor...jag tror jag kände lite hungerkänsla :O
Jag köpte en portion pasta Bolognese i måndags och har kommit halvvägs nu idag på fredagen. Då har jag ändå ätit fanskapet till lunch varje dag den här veckan...SUCK! Idag åker den ut. Men billig i drift är man ju :P

*lite senare*

Usch...nu har jag tappat aptiten igen :P tog en såndär burk med barnmat för jag tänkte det var snabbt och smidigt :S dom smakar ju kack. Efter 3 kg salt, lite ketchup och lite olivolja kan man ha det i munnen iaf men nån höjdare är det fan inte. Jag önskar jag var rik och hade en egen kock :P

Nu skall jag sluta babbla scheisse.

*kletig barnmatspuss* :P

Inga kommentarer:

 
Web Analytics