lördag 22 januari 2011

Lappsjuka...

Nu har jag varit inne hela dagen och har ångest deluxe...måste uuuuuut.

Har kännt mig sådär bihålsinflammationig så jag tänkte ta det lugnt. Men en dusch senare och väldigt mycket facebook...så måste jag ut innan jag kvävs.

Fattar inte hur lägenheten kan kännas lika skabbig igen fast jag aldrig är fuckin hemma :O TVÄTT TVÄTT och åter TVÄTT!!! hatar tvätt...tror jag skall börja slänga plagg när jag har använt dom och köpa nya hela tiden. Spara trosor och strumpor och jeans och tvätta dom...resten skulle slängas.
FAEN så skönt det vore. Men då får jag börja ungkarlsliv på riktigt och göra te och kaffe ur varmvattenkranen (det FINNS folk som gör så :O) och äta på papperstallrikar (DET tycker jag är genialsikt..tyst Emma och alla andra miljökämpar, jag GÖR inte så men jag vill).

Jag skulle ha hela hemmet i vitt (som jag vill) och hunden inlåst i ett skåp i hallen där han kan ligga och droppa snopp hur mycket han vill :P Fisgubbe.

Jag vill ha nya mööööööbler och inredning. NU! IGÅR!

Nämen ut på stan en sväng då zzzz stänga salongen, hämta hem lite proviant. Fick en craving på vita bönor i tomatsås...måste vara designermagen som vill ha proteiner..undrar hur den reagerar på bönor? :P

Jag lade en tältrensare på ca 2 liter luft hos mormor igår så jag trodde soffan skulle lyfta från golvet. Det var lite som en sån där raket "launch" i miami ;P Mammas ansiktsuttryck var PRICELESS!!!! :P Fullständig förnekelse att vi delar samma genetik och avsmak från helvetet hahahahaha. Älskar att provocera henne :D
Hon står inte ut med ordet bajs...man får inte säga vad man skall göra på toan...."det är din egen sak vad du gör därinne, man skall gå på toa heter deeeeet..ordet bajs är ett dagisord och du är nästan trettiotvåååå" hehehe. Jag annonserar ju inte för någon annan än henne vad jag skall göra annars :P

Hon skall hålla klaffen egenetligen, för varje gång vi är o handlar så smyger hon runt och fiser och säger inget man bara känner att något vispar till i ansiktet...då är det ögonbrynen och ögonfransarna som ramlar av för dom klarade inte av den kemiska förändringen av micromiljön...så småler hon och går därifrån precis när någon kommer och där står jag o skäms :O

Jag gör det ivf inte ute bland folk :P och hemma kan man alltid skylla på hunden :D eeey vad skall han säga??! :P Väldigt labil mage den där hunden.... :P

Min mage har faktiskt blivit kanonbra efter op'en så jag klagar inte.

Just ja...stan var det.

Ah'men...klarar ni er nurå? Jag menar om jag slutar skriva så himla intressant? *suck*

Herrå :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

tältrensare.. de var det bästa jag hört på länge... ha haaa. puss på tältpinnen Bolel

BitterTwitter sa...

Tältpinne :D hade jag en tältpinne skulle jag inte sitta här o gagga skit ;P då skulle tältpinnen få veta att den levde :P
puss

 
Web Analytics