lördag 8 januari 2011

Sign from above :P

Gick på hundprommis med älskade Ullis och babblade om hur INTE kul det är att leva som en nunna och hur frustrerande det är emellanåt.
Precis då får jag ca 5 kg blötsnö i huvudet från nån jälla tall som inte pallade vikten.
Naturens kalldusch? Försöker någon säga mig något? Det varsäkert nån uggla som satt däruppe och tyckte att jag blev lite väl långrandig :P

Annars då. Mycket hektisk dag som avslutades i skön miljö hos Ullis och ungarna. Fast ungarna var klistade till varsin dator så dom såg man inte mycket av ;)

Fick asgod lax tillmiddag! ASGOD!!! Tack Ullis :) det var så mysigt att hänga med Ullis igen. Addan har löpt och eftersom jag är borta från min hund hela dagarna känns det så knepo att lämna honom igen på kvällen för att åka ut dit...så vi har inte setts ORDENTLIGT på ett bra tag. Så nu var det skönt att UMGÅS!

Jahapp..nähäpp...man kanske skall gå o ta en kalldusch dårå....:P

Dom kan gifta bort mig till vilken arab som helst nu för jag räknas iskallt som oskuld igen nu fan...preskriberingstiden MÅSTE fan va förbipasserad...

Men jag är inte bitter.....

1 kommentar:

Barbabitch sa...

Hahahahaha....
Ja , gud vill att du raggar på honom kanske????
Tack jälv för en superkväll!
puss

 
Web Analytics