söndag 30 januari 2011

Mjölk...

...är det det senaste jag har fått pippi på.

Mmmm stort glas kall mjölk som man klunkar! (sen att jag klarar typ 4 klunkar innan lilla magsäcken är full är en annan sak :P men jag kan kliunka mera igen ca 3 sekunder senare när det runnit vidare).

På ett dygn har jag väl snart dragit i mig 1½ liter. Jag tror inte jag har druckit en och en halv liter mjölk TOTALT sen jag var 10.

Asbra tycker jag för då kanske jag dricker mindre cola light. Det var det SISTA man skulle kunna dricka efter operationen och naturligtvis det FÖRSTA jag var tvungen att prova (fast nu ljuger jag...jag provade lättöl innan colan). Så om jag måste rangordna (strictly för intresseklubben...givetvis) mina favoritdrycker så kommer nog lättöl från Spendrups på en fet första plats (men det måste vara kall öl)...sen på en delad andra plats cola light och mjölk, tredje plats halva halva av lättöl och Apotekarnes julmust light (så jävla klockren kombination) och fjärde plats får jag nog lov att säga som sommardryck (gnöla inte nu jag tycker det är störtuppfriskande på sommaren) halva halva mineralvatten och lättöl :D (nu tappade jag alla mina manliga läsare :P)

Jag skulle åkt till Örebro ikväll på 40-kalas. Gulle-Annelie fyllde häörromdagen och jag hade sett fram emot detta så länge. Jag hade glömt kalkulera in hur trött jag skulle vara efter 6 dagars jobb med två salonger dock och kom hem o somnade i soffan.
Men det är lugnt för jag har en livefeed från Bettan med ständiga MMS på allt och alla. Tårtorna var helt sjukt balla. En var en Rolling Stones tårta med munnen och tungan på (i vad jag gissar var jordgubbssås...skitball).

Jag ville så gärna men pallade inte tanken på att köra. Kände att det skulle bli sådär "oj vänta jag har stängt ögonen...hur länge har det varit så??".
Jag har ju blivit vuxen och förNUFTIG.

Alla tror att jag bara är en dåre bakom ratten men så är det inte. Jag har fan fått ersättning alla ggr jag har varit involverad i något och i alla fallen kom det från den andra parten vilket är bevis på att det intevar mitt fel. Enda gången JAG klantade mig var när jag fick sladd i Västerås men då var det fan snöstormen från helvetet. SÅDETSÅ!! :p

Idag kom det hör och häpna in en svensk och började vår konversation med orden: "jag brukar få rabatt"...varpå jag tappar respekten direkt :P Nämen hej på dig med då. Och du är vem då?

Jag fattar inte hur man orkar skämma ut sig för att få en produkt 15kr billigare. Känner man sig stolt sen? Struttar ut på gatan och är nöjd över att man sparade 15 kr? Köp 10 produkter så kan jag ge dig rabatt. Men en?

ABSOLUT om jag känner personen i fråga, eller dom har köpt andra produkter eller gjort en behandling eller klippt sig. Jag är långt i från snål. Men att komma till en okänd människa och säga: "hej jag brukar få rabatt så jag vill ha den här..."
Don't let the door hit you in the ass on the way out...or do...

Lalalalalal..inte tänka på sånt nu blev jag irriterad :P

Såg en jävligt fin film med mamma ikväll som heter "brända av solen" på svenska. Det var den där ryska filmen hon bad mig spela in. Jag hade noll förhoppningar men den var mycket bra och huvudrollsinnehavaren var mycket stilig. På samma lite sorgligt stiliga sätt som Omar Sharif. Han hete Nikita Michalkov. I filmen är han stilig..när jag googlade honom nu såg han mest gammal och schleten ut ;P

Klockan är 2 och MMSen kommer fortfarande från festen :) nu verkar det vara hemgång!! Sötnosarna! En störtskön bild på Holgers halsmandlar och smaklökar ;) han såg ut att ha det bra i en bil full av kvinnor ;D

Nu skall jag glo på tv lite till och sen sova, länge, härligt och djupt. Det är mycket skönare att sova när manär smalare..inte lika mycket fläsk ivägen :P man kan krypa ihop som en liten katt :D

Puss på nosarna!

Ps: jag vill köpa en spinningcykel...så om någon vet ngt eller ser ngt på blocket så hojta!

Inga kommentarer:

 
Web Analytics