söndag 16 januari 2011

Feskfette-hämnd

För att jag gnällde om stinkiga underliv :p så har karmahelvetet hämnats på mig.

Vi grejjade ju räkmackor igår och idag skulle Ege och mamma äta räkmacka till lunch och någon lämnade en pöl med räk...SAFT på bänken som jag sen lade min mobil i. Där fick den ligga och absrobera lukt i nån timme innan jag saknade den (nej inte planerat jag såg inte pölhelvetet förrän efteråt.
Jag torkade av den så gott jag kunde och tänkte inte mer på det.

Nu har jag legat i soffan och undrat varfaan den fittiga lukten kommer ifrån och om jag håller på att bli galen som tycker att allt luktar fisk. Jag har sniffat på mig själv (och det är DEFINITIVT INTE JAG!!!)
Jag har gått runt och snuffat mig runt så mycket att jag är yr för det blev som hyperventilering.

Nu ÄNTLIGEN har jag insett att det är min telefon som luktar gammal fiskaffär (för att vara snäll :P)

Jag har fått nog av räksaft den här veckan :@

Får fan köpa intimservetter till jobbet och mobilen

Godnatt och puss på....rengjorda ytor :P

Ps: Thomas ditt lilla gullegull...jag fattade inte varför jag hade besök från Filipinerna på min blogg...jag känner ju ingen där...förrutoom....att Bellas snubbe är där och lirar såklart :D
Kuuuul!!! En kille som läser bloggen frivilligt!! (utöver Lorden och Funky G såklart)
Hur många killar läser bloggen upp med en hand? (eller skriv nått)
Hihihi kuuuul!¨

Pösss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe! Busted! Jag får helt enkelt sträcka upp min hand.:-)
Shirin, din blogg utgör utmärkt förströelse som t.ex som nu när jag väntar på lunchen.
Man får sig ett gott skratt då och då!
/thomas

 
Web Analytics